Tozlu Rüyalar Kitapçısı Kitap Yorumu - The Bookseller Book Rewiev

Herkese selam!  Ben Jüpiterli Okur.  Bugün sizlere a101'den aldığım Tozlu Rüyalar Kitapçısını yorumlayacağım Keyifli okumalar :) Ilk olarak kitabın kurgusu gerçekten olağanüstümsü (kelimeye bak asdfghs) yani nasıl tarif etsem bilemiyorum sanırım bu kitabı anlatmamda tam sayıları kullanacağım.. (matematik dersinden çıkınca ben...) Şimdi bizim okuduğumuz kitaplar pozitiflik bölümde yer alıyor, 0,1,2,3 bu böyle sonsuza kadar giden farklı pozitif sayılar. Bunu olağan bir olayı anlatan yüzlerce kitap olarak düşünebiliriz. Ama bu kitap biraz...  Fazla... Sanırım biraz fazla değişik. Beyin yakacak türden. Tatil kitabı değil yani okurken beyniniz yanacak bu yüzden beyin sağlığınız için önerdiğim kitaplardan değil... Herneyse ne diyordum. Bu kitap işte 0'dan -1 lik kısımda yer alıyor diğerlerinden farklı işliyor çünkü neden? Rüyalar aleminden bahsediyor, işte durunuz.  Rüyalarımız... çok geniş bir ortam. Daha önce lucid rüya görmeyi denemiştim ve rüyamda okuldaydım arkamdan din hocası sınıfa giriyordu ve ben "eğer lucid rüyadaysam din hocası gitsin şuan evde olayım" demiştim ve din hocası bana "hadi kızım sınıfına" diye bağırmıştı bende içimden yalan hep bunlar yea demiştim. Ne trajikomik ama! Kitabın ana karakteri Kitty ve Kitty bir gün garip bir rüya görüyor, farklı bir evde, farklı bir ailede... Rüyasında gerçek hayatta bir kez telefonla konuştuğu Lars ile evlidir ve üçüzleri vardır. Normalde en yakın arkadaşıyla kitapçı işleten ve kedisi Aslan ile normal bir hayat yaşayan Kitty birdenbire bilmediği bir hayatın bilmediği bir karakteridir ve bu rüya ve gerçek hayat ikilemi Kitty'i baya yoracaktır...  Eveet :) Bugünki yazım bu kadardı ayda on kitap okumayı hedefliyorum. Bu üçüncü kitaptı. Beğendiğim kitapları sizinle paylaşacağım. Ve yarın Tüyap'a gideceğim çok çok heyecanlıyım.    
Sizleri seven Jüpiterli Okur... 

Yorumlar

Popüler Yayınlar